tiistai 19. marraskuuta 2013

Mega mässäilyä just silloin kun ei ainakaan missään nimessä saisi!

Enhän minä muuten mitenkään usein mässäile roskaruokaa ja herkkuja, mutta eilen ja tänään oon kyllä syönny kymmenen hengen edestä! Kuvat headeriin pitäisi ottaa parin päivän päästä, joten just nyt pitäisi vähän tarkkailla linjoja ja muutenkin syödä terveellisesti ettei iho rupeaa kapinalliseks.


No, ainakun mä stressaannun niin tulee syötyä vähän sitä ja tätä.. Eilen menyyllä oli suklaata ja sipsiä, tänään taas nugetteja ja ranskalaisia, ja taas sipsiä ja dippiä. Välil mulla menee oikeasti hermo itteeni, oon niin selkärangaton etten edes pysty nugeteille sanomaan ei! Säälittävää toimintaa. Mitä jos kummiskin otettais tohon headerin kasvokuvat? Näytetään vasta sitten kesällä 2014 niitä kokovartalo kuvia. No ei hehe, vitsi vitsi ;)

Oon mä jotain pientä saannu aikaseks tänään kans, onneks! Oon tyhjentäny kaikki laatikot ja meikkipussit, ja organisoinnu meikkejäni. Siis mikä määrä näitä kauneus tuotteita mulla on! Meen kyllä ostolakkoon! Oon kans käynny solariumissa tänään ja laittanu vähän itseruskettavaa. Laitoin kans suihkussa colormask - naamion hiuksiini. Lopputulos on vähän liian lämmin mun mieleeni joten luulen että huomenna kipasin ostamaan hopea maskin, jos lopputulos sitten olisi parempi.

Nyt alko ruokakooma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti