tiistai 19. marraskuuta 2013

Inspiraatiota työhuoneen makeoveriin!

Hello my loves!

Suunnitelmat ovat taas vähän kehittyneet, go bigger go home right? Tajusimme tässä pikkuhiljaa että minun entinen meikkihuone ei riitä minulle työtilaksi, se on aivan liian pieni. Mun "business plan" on kehittynyt viime vuorokauden aikana niin paljon! Olen aina halunnut toimia yrittäjänä mutta en ole ihan uskaltanut siihen hommaan ryhtyä. Kauneus palveluita ovat yllinkyllin joten siinä pitää olla aika erikoinen ja pirun hyvä niin että erottuu massasta ja asiakas valitsee just sinut.

Minun pitää siis tarjota vähän erillaisia palveluita kuin hiusten värjäys ja leikkaus. Rupesin sitten miettimään mitä palveluita itse haluaisin saada ja missä olen hyvä. Haluan pysyä kauneuspuolella, mutta en kampaajana, vaikka se minun ammattini onkin. Listasin sitten millaisia juttuja pystyisin itse tekemään kotona ja mistä tiedän että kaveripiirini olisi kiinnostunut.

  • solarium
  • suihkurusketus
  • akryylikynnet
  • ripsienpidennykset
  • Hair & Makeup
  • Hiustenpidennykset
Nämä kaikki palvelut, plus tietysti paikka bloggaamiselle plus tutorialien tekemiseen pitäisi mahtua yhteen tilaan. Voin kertoa että tiukkaa tekee vaikka meillä onkin se 200 neliöö pintalaa, koska en halua että meidän koti ns "kärsii" siitä että teen töitä kotona. Minä siirryn siis meidän nykyiseen vierashuoneeseen missä on noin 15 neliötä, ja vieraat saavat siirtyä pienempään huoneeseen, sorry guys :D


Tällaista väriskaalaa olen miettinyt, tumman puolella mennään taas. Tietysti tuon vähän pinkkiä tai turkoosia tilaan, silloin kun on kauneudesta kyse saa käyttää vähän tyttömäisiä värejä mielestäni :)


Tässä ollaan niin fiksusti saatu hienoja säilytysratkaisuja! Haluan ehdottomasti tollaisen meikki magneetti taulun! Koska pieneen tilaan pitää mahtua vähän sitä ja tätä ja tota, minun pitää heti alusta miettiä erillaisia säilytysratkaisuja. Paljon pitää saada seinille, mutta sen pitää myös näyttää hienolta!


Inspiraatiota kynsienteko-pisteelle ja "hiuspuolelle". 


Tykkään kyllä enemmän näistä tummista vetolaatikoista kuin läpinäkyvistä jotka monella beauty guruilla on. Jotenkin tollanen open shelf antaa mielestäni sotkuisen vaikutelman vaikka tavarat olisivat miten hienosti järjestyksessä tahansa. OCD puoleni tulee esiin, haha :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti