torstai 14. marraskuuta 2013

Astetta rankempi sisustuspäivä!

Tänään on varmastikin ollut Mikon hirvein ja kamalin päivä koko hänen elämässään! Meillä molemmilla oli tänään vapaa päivä joka sitten Mikon mielestä muuttui työpäiväksi, koska tietysti minä olin suunnitellut ohjelmaa; nimittäin talon siivous ja uudelleen sisustaminen. Heräsimme kymmeneltä, joimme kahvia ja sitten alkoi projekti talon suursiivous ja uudelleen sisustaminen, YEY! 

Tältä meidän olohuone ensin näytti. Onhan se paljon isomman näköinen tälleen, mutta mummomainen? En jotenkin tykännyt tästä ideasta (vaikka se oli minun oma ideani, hehe) ja jouduin taas muuttamaan järjestystä. Tällä kertaa ilman Mikon apua, koska hän oli niiiin lopen kyllästynyt minun ideoihin, ehkä ihan ymmärrettävää.

Tältä se nyt näyttää. Aika samanlaiselta kun ennen sisustus projektia, tideän. Tämä vaan on enemmän minun tyyliäni. Tumma, kodikas eikä mitään ylimäärästä. Kynttilöitä saa olla, niitä minä rakastan mutta muu hömppä saa lähteä! Liikaa koriste esineitä stressaa minua. Saa nähdä kauanko olohuone pysyy tällaisena. Mikko jo uhkaili vievänsä kaikki kalusteet pihalle jos vielä muutan mieleni, ouch!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti